onsdag den 28. december 2011

Motorcykel

Det har altid, lige siden jeg som meget ung sad bag på min veninde, været min drøm at få min egen motorcykel. Endelig her i 2011 lykkes det så. Vi fandt en billige Lifan 250 kubik. Jeg forelskede mig i den ved første blik.
Vi, min kæreste Brian og jeg, begyndte at tage kørekort, og skulle selvfølgelig også have en læge erklæring, hvilket vi troede, eller håbede, ville være som at klø sig, hvor man klør. Men NEJ, jeg blev klogere, på grund af min Dystoni, sagde først lægen og siden politiet fra. De mener, at jeg skal vente til jeg er færdig på Bispebjerg hospital, hvor vi er ved, at finde ud af, hvilken form for Dystoni det er jeg fejler, og om man kan gøre noget ved det.
*SUK* STØN og PUST* nu står den skønne Lifan så ude i garagen, og venter på grønt lys. Det samme gør jeg,
Brian var så heldig at få sit kørekort, så nu kan han komme rundt omkring på sin Lifan...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar